Nutshell-IT B.V.
  • Home
  • Oplossingen
  • Onze werkwijze
  • Blog
  • Contact
  • Menu
  • Twitter
  • Linkedin

Een totaalpakket voor veilige support op afstand

Logo Knowbe4

Bomgar

Efficiëntie voor supportprofessionals

Meer focus leggen op het oplossen van de problemen van uw klanten? Efficiënter omgaan met uw tijd? De Bomgar Remote Support oplossing vervangt bestaande tools voor remote toegang door één complete oplossing. Ondersteun meerdere apparaten tegelijk, chat met meerdere eindgebruikers en werk samen met meerdere vertegenwoordigers om problemen sneller op te lossen.

Remote Support voor eindgebruikers en systemen

Klanten kunnen hulp op afstand vragen wanneer ze het nodig hebben en supportverzoeken indienen. U heeft toegang tot remote desktops, servers en netwerkapparatuur wanneer u dat wilt. U bent in staat om op bijna elk apparaat remote support te bieden ongeacht locatie of platform waar het apparaat op draait. In tegenstelling tot point-to-point en cloud-based oplossingen worden alle activiteiten door een ‘secure appliance’ gerouteerd dat zich achter de firewall bevindt (wanneer u een appliance aanschaft of huurt). Er bestaat echter ook een mogelijkheid om dit als dienst/hosted oplossing af te nemen zodat u dit niet zelf hoeft te doen.

Mogelijkheden van Bomgar Remote Support Software

  • remote beheer en schermdeling;
  • technische support en chatsupport;
  • interne IT-support, remote desktops overname;
  • helpdesk management, portals, teams;
  • (realtime) monitoring en audit, regelgeving, rapportage;
  • samenwerken tijdens sessies;
  • embed remote support.

Ondersteuning van mobiele apparaten

Veel support organisaties krijgen steeds vaker te maken met support aanvragen van
mobiele gebruikers. Dankzij Mobile representive Console Apps is het mogelijk om uw eindgebruikers te ondersteunen vanaf een iOS of Android apparaat. Daarnaast kunt u de mobiele apparaten van eindgebuikers ondersteunen met dezelfde oplossing die u gebruikt voor desktop- en laptopondersteuning.

Supportsessies optimaal verdelen

Wanneer zich pieken voor support ondersteuning voordoen helpt Bomgar u bij het automatisch verdelen van de support sessies. Binnenkomende verzoeken worden gerouteerd naar de juiste helpdeskmedewerker, supportgroep of vendor. Hierdoor kunt u niet alleen de belasting gelijkmatig verdelen maar u kunt ook samenwerken om kritieke incidenten op te lossen. Experts en vendors kunnen eerstelijns helpdeskmedewerkers ondersteunen om de algehele eindgebruikerservaring te verbeteren.

Meer voordelen van Bomgar

  • de mogelijkheid om machtigingen te definiëren voor iedereen die uitgenodigd wordt in een supportsessie;
  • interactieve trainingsmogelijkheden voor eindgebruikers middels online presentaties die eenvoudig realtime gedeeld worden;
  • naadloze integratie in uw omgeving via pre-built integraties voor verschillende servicedesks, CRM en system management oplossingen;
  • eenvoudige inrichten en beheren van portals, teams en diensten binnen de tool om zo efficiënt mogelijk te werken;
  • monitoring en verslaglegging van sessies om supportactiviteiten en klanttevredenheid te kunnen meten en op te volgen.

Ontdek zelf het gemak van remote support

Bomgar is leider in bedrijfsoplossingen voor Secure Access. De geavanceerde producten van Bomgar voor remote support helpen support- en beveiligingsprofessionals hun productiviteit en veiligheid te verhogen. Afhankelijk van de behoeften van uw organisatie bekijken we graag met u samen welke het beste bij uw organisatie past.

Vragen of interesse? Neem Contact met ons op!

Als u graag eens met ons in gesprek wilt om de mogelijkheden te bespreken, neem dan contact met ons op.

  • 8MAN
  • Bomgar
  • Carbon Black
  • Ivanti
  • SentinelOne
  • Thycotic

Cyber Security Oplossingen

Voor een overzicht van onze oplossingen download u de brochure

Download onze brochure

Resources

» [Infographic] Zo herkent u Phishing Mails

» 6 verdachte cyberincidenten die het alarmeren waard zijn

» 14 handige cyberrichtlijnen om uw werkplek te beschermen

 

Meer weten?

Laat uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.






Copyright © 2012 - 2017 - Nutshell-IT B.V. | Maskerbloemlaan 16 | 3452 BA | Vleuten | t: +31 (0)30 743 61 32
  • Home
  • Oplossingen
  • Onze werkwijze
  • Blog
  • Contact
Scroll naar bovenzijde